INFORMACJA KIEROWNIKA MIEJSKO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BLACHOWNI
INFORMACJA KIEROWNIKA MIEJSKO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BLACHOWNI
o przedłużeniu terminu załatwienia sprawy w zakresie złożonych wniosków o wypłatę dodatku węglowego
Na podstawie art. 3 ust. 2, ust. 3 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (Dz.U. z 2022 r. poz. 1692), w związku z art. 36 §1, §2, art. 49 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.) oraz Zarządzenia Burmistrza Blachowni nr OR.0050.171.2022 z dnia 18 sierpnia 2022 r. w sprawie upoważnienia kierownika i pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Blachowni do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego, Kierownik Miejsko Ośrodka Pomocy Społecznej w Blachowni. zawiadamia, iż załatwienie spraw związanych z wydaniem informacji dotyczących wniosków o wypłatę dodatku węglowego, złożonych od dnia 17 sierpnia 2022 r. nie nastąpi w terminie miesiąca.
Wypłata dodatków węglowych jest zadaniem zleconym Gminie i jego realizacja jest uzależniona od otrzymania środków od Wojewody Śląskiego.